wtorek, 22 lipca 2014

wakacyjny TAG

Hejka !
jako że znalazłam kilka chwil na dodanie posta z serii wakacyjny tag
zainspirowała mnie Gabrysia do stworzenia czegoś takiego.
spodobał mi się ten tag i stwierdziłam że czemu nie? :D
to zaczynamy :))

1. Jakie są twoje ulubione lody?
Oczywiście lody włoski są moimi ulubionymi - jeżeli chodzi o formę ;D
a smakowo to uwielbiam jabłkowe, marchewkowe, jagodowe

2.Twój ulubiony owoc?
Oczywiście arbuz, nektarynki, jagody,  maliny, gruszki, banany, borówki, jeżyny  ;)
(zdjęcie udało mi się dzisiaj zrobić)


3.Jaki lubisz lakier na paznokciach u stóp- frencz, jeden kolor czy brak koloru?
Zależy w jakiej sytuacji, generalnie to zazwyczaj kolor czerwony, lub bardziej stonowane:
pudrowy róż, beżowy itd..

4.T shirt czy top?
latem wolę topy :D ale t-shirt też jest jak najbardziej na miejscu ;)

5.Baseny czy jezioro?
Jezioro oczywiście ! uwielbiam nasze Polskie mazury, mogłabym tam spędzać każde wakacje, na prawdę ! 

6.Solarium, samoopalacz, słońce?
Każde z nich jest w pewien sposób niebezpieczne dla skóry, ale ja wybieram słońce ! :))

7.Sandały, japonki czy baleriny?
hymm. trudne pytanie serio :)
sandały - na gorące dni ok !
japonki - na plaże czemu nie :D
baleriny - tylko w sytuacjach w których ostatnią deską ratunku są balerinki, lubię je, nie mówię że nie. do spódnicy, sukienki jak najbardziej tak !
ale i tak wolę trampki <3

 mam nadzieję że Tag się spodobał ! :)
ja również zachęcam do zrobienia tego typu postu ;)
dobranoc :*

niedziela, 20 lipca 2014

buum

Hejki wpadam na chwilę ;)
jako że na ASKU dostałam wiadomości żebym dodała jakiegoś posta.
Natomiast ja nie bardzo mam czas na dodawanie czego kolwiek.
ale w tym tygodniu będę miała trochę więcej czasu na zrobienie posta.
to mam propozycje.
napiszcie w komentarzu, na fejsie, na asku, na fbl, mejl... jaki chcecie post zobaczyć
a ja postaram się takowy zrobić ;)
liczę na waszą kreatywność ! :)
buźka :*
dobranoc :**

środa, 16 lipca 2014

Hejki ! :)

Heeja piszę do was dosłownie na dwa słowa hahah :D
raczej nie dodam żadnego postu z serii "wakacje w Italii" do końca mojego pobytu tutaj.
Jak będę już w domu to się tym zajmę ! 
i na pewno pojawi się tu masa zdjęć !

na marginesie, to wogle nie mam czasu żeby tu coś napisać, zajrzeć. 
ale nawet jak nic nie piszę to widzę że statystyki nie spadają. CIESZE SIĘ BARDZO !

wogle miasteczko w jakim mieszkam jest cudowne, piękne, a ulice nocą są po prostu bajeczne
ale o tym już opowiem jak będę robiła posta o tym wyjeździe.

kilka fotek :D







Dozobaczenia :*

poniedziałek, 7 lipca 2014

beautiful girl

Hejoo
Wbijam dzisiaj na chwilę dosłownie :)
ostatnio nie mam na nic czasu, a jutro jeszcze pakowanie a w środę wyjazd ! 
ajj będzie świetnie, abym miała neta to napisze jakiegoś szybkiego posta ;)
dzisiaj byłam w bp z Sandrą, się obkupiłyśmy ! hahahahha :D
i odwiedziłam dziś fryzjera, ścięcie końcówek i takie tam :D
wkońcu trzeba jakoś wyglądam w słonecznej Italii :D

***
Ostatnio byłam na zdjęciach z Wercią, moją blondi :*
hahahahhaha :D 
wiem że to czytasz i właśnie się wkurzasz bo jesteś moja blondi :*
dobra łapcie tej pięknoty zdjęcia ! :)












zapraszam na sesje ! :D

***
jutro już pewnie posta nie napiszę, także do zobaczenia kiedyś :*

***
Pozdro dla mojej kochanej myszki Olci :*
moja ty kocico :*
najlepsze rozmowy z tb nocą <3
kocham cię mała :*

piątek, 4 lipca 2014

pretty woman

Cześć i czołem ! :)
Wpadam dzisiaj na bloga ze zdjęciami Sandry ;)
to piękna blondynka o niebieskich oczach *.*
ale to zaraz ..

***
Wczoraj z Kamilą ruszyłyśmy do Tłuśćca na sesje !
było niesamowicie, naprawdę. 
ale o tym zrobię oddzielny post na którym pokażę co mi się udało uchwycić :)
jestem mega zadowolona ! :)
dużo pracy przedemną przy obróbce tych zdjęć :)
może jakoś się wyrobie.

***
chyba już wspominałam że w środę (9 lipca)
wyjeżdżam. także postaram się jeszcze z 2 posty zrobić do środy, może się wyrobie jakoś...
jak będę miała tam internet to oczywiście będę dodawała posty, pewnie będą one raczej związane z miejscem w którym będę :)

no to zapraszam do oglądania zdj z Sandrą :







zapraszam na sesje ! :)

hejka kochani :*

środa, 2 lipca 2014

mistrze !

Hej, hej dawno tu nie zaglądałam. Ale naprawdę miałam ostatnio tak napięty grafik że sama ledwo wyrabialam. Masakra po prostu, jestem tak zmęczona że wam mówię :)
mało tego, nie mam nawet kiedy odpocząć. Jutro lecimy z Kamilą na sesje w studiu :D
Jak się cieszę mówię wam !
na pewno zdam relacje, jak było, co się działo itd. :)
no ten tydzień zaczął się fatalnie :(
po prostu najgorzej zaczęte wakacje ever. ! 
nawet nie chcę o tym pisać. :(
szkoda słów...

Hymm. dlaczego mam tak napięty grafik 
..
a no właśnie bo już w środę za tydzień wyjeżdżam do Włoch na 3tygodnie :)
i muszę jeszcze w ciągu tych kilku dni, oblecieć wszystko, zakupy, ostatnie szlify przed wyjazdem.
a najważniejsze, muszę jeszcze zrealizować 2 sesje przed wyjazdem
nie wiem jak się wyrobie. znowu całymi dniami mnie w domu nie będzie :(

***
a wracając no to dziś byłam na sesji z Magdą B. 
pomimo że kiedyś tam, nie lubiłyśmy się za bardzo. 
to i tak jestem MEGA zadowolona z dzisiejszej sesji
mam nadzieję że Magda się jeszcze do mnie zgłosi na sesje bo naprawdę bardzo ładnie wychodzi na zdjęciach. jestem tak jak już wspominałam mega zadowolona z efektów !!

***
Była z nami jeszcze Sandra na zdjęciach, ale z jej zdjęciami zrobię oddzielny post ;)

no to zapraszam do oglądania ! :)


















wszystkich chętnych zapraszam na sesje ! :)