sobota, 28 czerwca 2014

TAG 50 przypadkowych pytań

Hej, ostatnio dużo osób robi tagi typu przypadkowe pytania. trafia do mnie dużo pytań na asku (nie zawsze tam odpowiadam na wszystkie pytania), dużo wiadomośći itd.
to postanowiłam zrobić tag 50 przypadkowych pytań. 
okej !
START ! :D

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
telefon, portfel, klucze do domu :D

2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Reserved, Zara, M&S, Monnari, Mango - to jedne z moich ulubionych :)

3.Czy lubisz pływać ?
lubię :)

4.Masz jakieś fobie ?
pająki ;cc

  5.Pijesz kawę ?
taak piję, staram się ograniczać, jak już to rozpuszczalną z mlekiem 
6.Co robisz o 24:00 ?
teraz są wakacje to różnie, jestem ze znajomymi, lub jakiś film ;)
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
taak ! :D
8.Często piszesz sms-y ?
tak niestety mój abonament cierpi na tym. Ale tak bardzo często, aż za często
9.Czytasz książki ?
teraz czytam poradnik fotograficzny, a generalnie to nie lubie czytać

10. Masz duży pokój ?
tak :)

11. Kiedy masz urodziny ?
3 styczeń :)

12. Jakich piosenek słuchasz ?
zależy co wpadnie w ucho :D

13. O której chodzisz spać ?
ostatnio 2/3 :)

14. Malujesz paznokcie ?
taak ! mam fioła na punkcie malowania paznokci ! :D

15. Twoje największe marzenie ?
... :)

16. Co lubisz robić ?
SPAĆ, spotykać sie ze znajomymi, jeździć na rowerze, rolkach, w wolnych chwilach brzdąkam na gitarze :)

17.Jesteś leniem ?
czasami.. hahahh

18. Czego sie boisz ?
jak mnie nie przyjmą do szkoły ;c

19. Umiesz śpiewać ?
jak się postaram to umiem, jak jestem taka troche noo.. to nie 
bardzo :P

20. Zjadłabyś cytrynę ?
jak byłoby coś kuszącego w zamian, to czemu nie ! :D

21. Facebook vs Twitter ?
facebook ! :)

22. Trzy ulubione strony internetowe ?
facebook, youtube, blog

23. Ulubiona piosenka ?
wiele mam ulubionych piosenek :)

24. Dużo śpisz ?
zależy naprawdę. jak jest sobota to raczej się nie wyśpię bo od rana sąsiad zazwyczaj kosi trawę, i nie mogę zasnąć jak się już przebudzę (jeszcze ją kosi, serio?)

  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
nie

26. Ulubiony sportowiec ?
nie mam ulubionego ! :)

27. Masz jakieś hobby ?
tak jak każdy, mam
  
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
 teraz idę do szkoły średniej więc zobaczymy jak to będzie ! :)

29.Masz skejpa ?
MAM !

30.Co lubisz pić?
wodę, tymbarka <3

31.Ulubiony owoc ?
nektarynka, brzoskwinia, arbuz aa dużo wymieniać

32. Czego nie lubisz w ludziach ?
chamstwa, zazdrości, dwulicowości...

33.Zbierasz coś ?
kasę na nowy obiektyw ! :D

34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
nie mam pojęcia serio :)

35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
zależy w jakiej jestem sytuacji, jeżeli jestem nieogarnięta to oczywiście nieee !

36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
nie, chociaż ostatnio znajomi mówią do mnie Olcia hahha podejrzane :)

37.Masz rodzeństwo ?
mam siostrę młodszą o 7 lat i brata rok młodszego :)

38.Lubisz chodzić do szkoły ?
nie

39. Malujesz sie ?
tak, rzadko kiedy wyjdę z domu bez makijażu ;)

40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
spięte ! 

41.Kolor ścian w pokoju ?
jagodowy i szary ;)

42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
vlogi, jakieś ciekawe filmiki, zależy na co trafie

 43.Jesteś wolna ?
szybka ;D

44.Jakie masz teraz włączone strony ?
facebook, blogger, instagram

45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
"jak przed imprezą?" :)

46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
Rafał ;)

47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
brązowa ;)

48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
oglądałam ekipę z warszawy ;)

49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
chemia, fizyka, matematyka 

50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
jak zaśpię to szybko mi idzie a tak to 30min-45min zależy ;)


a skończyłam. miłego czytania ;)
myślę że niedługo pojawi się jakiś konkretniejszy post 
do zobaczenia :*
 

środa, 25 czerwca 2014

Sie Olki dobrały !

Heeej !
jak się cieszę że dzisiaj słoneczny dzień !
piękny zachód słońca za oknem, tak uwielbiam to.
Dzisiaj byłam na sesji Olą M.
fajna dziewczyna z niej !
ma cudowną opaleniznę a wakacje jeszcze się nie zaczęły !
ot szalona !
fajnie widać na zdjęciach jej opaleniznę.

***

a tak na marginesie, to wstałam dzisiaj po 12;21 byłam budzona 3 razy telefonami i skończyło się że po 12 wstałam hahhaha tak bardzo ja z siebie dumna ;D
zjadłam śniadanie, fejs itd. i stwierdziłam że trzeba posprzątać. Napisałam do Sandry zeby przyszła i mi pomogła posprzątać. hahahah 10 minut później była u mnie pod drzwiami !
hahah ale i tak mi nic nie pomogła..
Przeglądała moją toaletkę, wszystko musiała dotknąć :*
później walnęła się na łóżko i patrzyła jak sprzątam, oczywiście siedziała na fejsie, bo gdzież by nie weszła. taka to z niej pomocnica :D

zapraszam do oglądania zdjęć ! 












 a na koniec mały nius od wczoraj noszę okulary, jeszcze się nie mogę przyzwyczaić :C

Dobranoc ! :D

poniedziałek, 23 czerwca 2014

kajaki ;D

Hejka !
jestem po przerwie. 
to moze zacznę od tego. że weekend czerwcowy długi spędziłam PRZESYMPATYCZNIE ! :D
czwartek - Boże Ciało nic ciekawego !
za to piątek był rewelacyjny pierwszy raz w życiu wsiadłam w kajak, razem z Sandrą !
hahah to była dopiero przygoda ! :D
Ruszyliśmy w piątek jakoś po 9 cała 22 osobową grupą do białej na nocleg, płyneliśmy rzeką Krzną, tak bardzo czysta rzeka.
na początku płynęło się fatalnie, okropnie, ale z czasem zaczęło nam się podobać, widoki zza kajaka, hahahha tak bardzo dużo było widać. 
nie mam dzisiaj weny do pisania. :D
to zapraszam do oglądania galerii z kajaków:














to by było na tyle ! :D

w tym tygodniu czekają mnie 3 sesje zdjęciowe. nie mogę się doczekać !
dobranoc :*
 

czwartek, 19 czerwca 2014

neony ;)

Hejka ! dawno mnie tu nie było, ale miałam dostępu do swojego lapka na którym mam wszystko :D
ale nie przychodzę do was z niczym konkretnym.
Chce was poinformować ze najbliższy post zapewne będzie w niedzielę lub poniedziałek ;D
jutro wybywam na spływ kajakowy, także wpadnie dużo zdjęć. :)
wiąże się z tym też post, na pewno jakiś post zrobię ;D
chyba że dzisiaj wyciągne jeszcze koleżankę na zdjęcia to może się coś pojawi
Nie wiem co mam powiedzieć/napisać :)

to chyba by było na tyle. Pozdrawiam i zapraszam w niedzielę na post !:D
a teraz trochę moich zdjęć z ostatniego czasu:)


z Sandrą :**



 oo a to jeszcze z sesji z Olą :D


Do zobaczenia :*

niedziela, 8 czerwca 2014

z pazurem

Hejkaa, tak wiem miałam dodać wczoraj wieczorem post, ale naprawdę byłam tak zmęczona że nie dałam rady, a zresztą komputer mi nie odpalał, ale już dziś działa cud !
dobra, dobra. 
Dzisiaj byłam na sesjii z Aleksandrą R. cudownie było !
Ola to wspaniała modelka, ma pełno pomysłów, już nie wspominając o ciuchach, które zmieniała co chwile, rewelka ! lubię te zdjęcia i zapraszam do oglądania : 








 to zdjęcie jest moje ulubione ;D


 ***
no i wczoraj jeszcze z Kamilą zrobiłyśmy kilka zdjęć oto 2 z nich :D



Dobranoc :*

piątek, 6 czerwca 2014

mały backstage ;)


Hejka ! Wbijam dzisiaj po przerwie, nie mam nic nowego. Więc może nawiązując do poprzedniego postu, wpadłam na pomysł że może taki mały backstage? hyym czemu nie ?!
Na jutro szykuje post także spodziewajcie się wpisu ok godz. 20 ! :D

***

To może co tam u mnie. Ten tydzień był całkowitym luzem, dzisiaj miałam do szkoły na 12.25 i tylko dwie lekcje religię i angielski. Miałam nie iść, ale musiałam sprawdzić jak tam moje oceny z religii i angielskiego, ale okazało się że wszystko idzie po mojej myśli ! :D
ze średniej będę mega zadowolona ! :)
w środę i czwartek mieliśmy próby do bierzmowania, tyle chaosu, tyle przesiadania hahahha masakra.
mało tego. siedzę w pierwszej ławce, czyli będę musiała śpiewać i tak dalej bo Biskup będzie widział wszystko i takie tam.. hahha no nie wiem jak ja to wytrzymam, dobrze że to już w poniedziałek. 
koniec chodzenia z indeksem po podpis, uff !
na weekend mam zaplanowane 3 sesje zdjęciowe, nie mogę się doczekać ! :)
także zapowiada się duuuuuuuuuuużo przerabiania zdjęć, wysyłania.
i jeżeli dziewczyny się zgodzą to na pewno będą tutaj efekty zdjęć ! czuwajcie !

dobraa, wracając do tematu backstage z "sesjii" z Kamilsonem ! :D
miłego oglądania ! 





 a tutaj Kamilka dowiedziała się że będę nosiła okulary hahahha, jej mina bezcenna ! :D
 Kamila boss hahahha ! :D


 Kamila nie byłaby sobą, jakby nie zrobiła sb słitki hahhaha <3

 tutaj chyba rozmawiałyśmy o sandałach ! :D hahahah







to by było na tyle ! :D

aa jesteście kochani ! pomimo że nic nie dodawałam to i tak odwiedzin było bardzo dużo ! rewelacyjnie !
dobranoc kochani :*