sobota, 31 maja 2014

pielęgnacja elegancja !

Hej ! dzisiaj przychodzę do was z postem, hymm jak by to nazwać?
Dobra wiem !
Post o moich lubionych kosmetykach do pielęgnacji ciała, takie TOP 5 :D
Może akurat spodoba wam się ten post, mam nadzieję ! :)
pracuję już nad kolejnym postem, a właściwie nad zdjęciami, ale efekty dopiero po niedzieli ! :)
to może zacznę najpierw od powiedzenia co u mnie ! :)
no a więc.
tak jak wspominałam w poprzednim poście, miałam cały tydzień zawalony.
W środę miałam egzamin z bierzmowania ZDANY !
taaaak ! :D
tak, tak wiem cieszę się za mocno :D
w tym tygodniu moja klasa jest na wycieczce, dzisiaj wyjechali, cały tydzień nie będzie 8 osób z klasy, większość lekcji podczas tygodnia nam przepadnie, jaka szkoda :( hahahhaha...
noo a więc, będę miała dużo czasu, aby tu wpaść, i coś dodać kilka pomysłów mam ! :)
***
Będę miała baardzo dużo czasu na przerabianie zdjęć, ZAPRASZAM NA SESJE !
tak sesje, dawno nie byłam na żadnej sesji muszę wam powiedzieć, ostatnio we wtorek hahah ot rzeczywiście bardzo dawno ! :D
ale to też składało się z kilku komplikacji ...
mam mały problem i przez jedno oko nie mogę robić zdjęć, tak to dziwnie brzmi, ale taka prawda, za dwa tygodnie idę do kontroli do okulisty i czekają mnie okulary :( 
nie wiem jak będę wyglądać, nie wyobrażam się w okularach, JEJ !
ale jeszcze nic nie wiadomo, może się poprawi, ale są małe szanse !
 ***
Ok ja wracam do pielęgnacji
Jakoo pierwsze z moich ulubionych "środków" do pielęgnacji jest krem do rąk firmy ZIAJA. Kocham produkty tej firmy, są rewelacyjne, w kolejnych postach zobaczycie, ze większość moich kosmetyków to właśnie ZIAJA !
 krem kosztuje niewiele ok. 6zł, a wchłania się błyskawicznie !
Polecam go do suchej skóry jak i normalnej, ja akurat nie mam suchej skóry dłoni, ale lubię kremy <3 dobrze nawilża, praktyczny a przede wszystkim pachnie cuuudownie, bosko !
zapach utrzymuje się bardzo długo, aż do umycia rąk oczywiście, wtedy wiadomo krem "znika"

***

następną moją TOP 5 jest balsam do ciała, uwielbiam go.
Dostałam go, także nie orientuje się ile kosztuje, ale zimowych katalogach Oriflame można je znaleźć, teraz pewnie też, nie patrzyłam jeszcze 
balsam pachnie wybornie ! mleko&miód taak to musi być obłędne,
konsystencja kremu jest idealna, krem szybko się wchłania. 
Polecam go wszystkim, najlepiej sprawdzał się u mnie zimą, gdy byłam na nartach to rewelacyjnie chronił moją skórę przed jak by to powiedzieć wyschnięciem?
Nawilża rewelacyjnie, polecam wszystkim ! :)

***
Kolejny produkt to będzie żel do mycia twarzy, również z ZIAJA z serii NUNO <3
uwielbiam go, za każdym razem gdy mi się jakiś żel kończył brałam inny na wypróbowanie aż dojdę do takiego który będzie dla mojej cery idealny ! i właśnie niedawno ten wpadł mi w ręce. 
ZIAJA to jednak sprawdzona marka/firma ? nie wiem
jest do cery zanieczyszczonej i skłonnej do wyprysków, naprawdę jest idealny, pani w sklepie od razu mi go poleciła, na początku nie byłam przekonana, ale gdy powiedziała że jej córka również go używa i go chwali stwierdziłam DOBRA WEZMĘ ! :D
dokładnie nie pamiętam ile kosztuje ale wydaje mi sie że Naturze zapłaciłam za niego ok. 10zł :)

***

kolejne top !
to maseczka do buzi, ogórkowa z AVON, może nie pachnie rewelacyjnie ale jest naprawdę dobra, staram się jej używać 2 razy w tygodniu, maseczka jest oczyszczajaca, nawilżająca.
kupiłam ją na promocji 6zł REWELKA !
niestety jak się długo jej nie używa to zasycha, mi właśnie się już raz tak stało, ale zamówiłam nową stwierdziłam, że naprawdę opłaca się kupić !

 Ostatnio zrobiłam sobie małe spa hahahh taak !
wzięłam maseczkę potrzymałam ją około 25min. położyłam świeże ogórki na oczy i się relaksowałam, taak mówię wam orzeźwienie gwarantowane ! :D
fajne efekty :D
Jak maseczka już zaschnie/wchłonie się to fajnie ją się ściąga jest taka jak skóra jak schodzi po opaleniu, taak bardzo dziwne porównanie hahaha

***

ostatnie TOP 5 to będzie 
peeling również z ZIAJA, seria NUNO ! :D
kupiłam go nieco później niż żel do twarzy.
peeling jest rewelacyjny, normalna konsystencja kremu, nakładamy na twarz wmasowujemy, wklepujemy kto jak woli, i czekamy, na początku można odczuć delikatne pieczenie na twarzy, ale tylko przez chwilę :)
koszt to ok. 8zł. 
rewelka wystarczy niewielka ilość aby rozprowadzić na całą powierzchnię twarzy ! :D



To byłby koniec, dużo się napracowałam przy tym poście, piszcie co sądzicie. ! :D
jakie są wasze ulubione produkty do pielęgnacji ? PISZ :))

to HEJKA ! :D

 

poniedziałek, 26 maja 2014

dawno, dawno temu ...

Dzień dobry, cześć i czołem ! Dawno tu mnie nie było, ale przed ostatni tydzień nie miałam komputera mam do nadrobienia 3 posty, dzisiaj jeden z nich ! :D
postaram się do końca tygodnia jeszcze coś dodać :) na razie mam strasznie duuużo na głowie, ostatnie poprawki przed końcem roku, coś pomiędzy czemuś ojj nie lubię tego, ale jestem z siebie dumna bo średnia zapowiada się sympatyczna, jak będzie tak jak myślę, to szykuje się duuuży prezent dla Oli ojj bardzo chce ! :D
Mam pomysł żeby dodać zdjęcia z Komunii siostry, ale nie wiem czy byście chcieli oglądać co ?
nie krępujcie się piszcie, będzie mi bardzo miło.
Tak jak już wspominałam ten tydzień mam cały zawalony, dosłownie. Muszę jeszcze zmątować filmik z Igii Komunii do końca tygodnia nie wiem jak ja się wyrobie :( no cóż dam radę ! :D Jutro mam poprawkę z Fizyki i Matmy, hymm czyli wychodzi na to że teraz powinnam się uczyć? HAHAH tak! ale już sysko umiem tak ja bardzo zdolna, mało tego w środę mam egzamin do bierzmowania z kimś tam z kurii, na tą chwilę się nie boję, ale co będzie za te dwa dni, to nikt nie wie. niby coś tam umiem, ale i tak chyba za mało :( jedynie chyba czwartek zapowiada się jako tako wolny, także zapraszam jakieś nowe twarze na sesje ! będzie mi bardzo, bardzo miło ! :)
hymm. no a dzisiaj recytowaliśmy wiersze o czasach komunistycznych ...
taak dostałam 5 !
recytowałam wiersz Ewy Lipskiej EGZAMIN
większość klasy zmierzyła się z tym wierszem, bardzo łatwo się go uczyło ! :D
sympatycznie :))
nie wiem co jeszcze napisać, serio nie wiem ...
moooże ?!
hymmm wiem !
Piszcie pod postem jakie chcielibyście tematy abym poruszyła na blogu, mam ochotę się z takim czymś zmierzyć, może to być jakiś wymyślny temat, ale było coś do myślenia ! hahah tak to dziwnie brzmi. aa właśnie. za tydzień a właściwie chyba w sobote moja klasa wyjeżdża na wycieczkę w Bieszczady, ja nie jadę także cały tydzień będę miała strasznie luuuźny, także myślę że częściej się tu pojawię ! :)
dobra koniec na dzisiaj. 
Zapraszam na mojego instagrama, photobloga, facebooka, aska :D
a teraz trochę zdjęć z ostatniego tygodnia. Miłego oglądania misiaki ! :D




mój prywatny domowy zwierz Karmen. Nie lubi zdjęć, zawsze gdy chce jej pstryknąć zdjęcie, odwraca się, hahah :D





noo to dobranoc kochani ! :*
 

poniedziałek, 12 maja 2014

Nic nowego..

Hejka ! Wbijam do was bo znalazłam chwilę i postanowiłam coś napisać.  Od razu mówię że pisze z tableta,  wiec nie jest to komfortowe rozwiązanie.  Poniedzialek jak zwykle nuda.  Mało tego że do końca tygodnia jestem bez komputera to Pan z WOSu zadał mi prasowke pięknie poprostu ! Doobra, jutro w miarę luźne lekcje.  Mam pomysł.  Nie wiem czy trafny ale może... Jako że tego jeszcze mie robiła to może w 5 punktach napisze coś o sobie :D 
♡ w wolnym czasie brzdąkam na gitarze
♡uwielbiam wszelkiego rodzaju wycieczki rowerowe,  najwięcej póki co udało mi sie zrobić w ciągu dnia to ponad 50km, jestem z tego bardzo dumna 
♡mam , młodsze rodzeństwo brata i siostrę
♡Lubie czytać o kulturach innych krajów,  i poznać tą kulturę na własnej skórze. Dziwnie to brzmi ale ok ! 
♡no i oczywiście interesuje się fotografią,  mam nikona d5100 jestem z niego bardzo zadowolona i obiektywów które do niego posiadam.  Jak tylko zrobi się cieplo biorę aparat i na zdjęcia :D 
dobra, dobra koniec tego. 
Źle mi sie pisze na tablecie. 

Dzisiaj bez zdjęć :) 

sobota, 10 maja 2014

10.05

Hejka, jestem po dłuższej przerwie, ale niestety z niczym konkretnym. Pogoda psuje mi wszystkie plany, miało być tyle sesji a wyszła zaledwie jedna. Ale ma być lepiej. Hymm co wam powiedzieć?
Niedługo zakończenie roku ja ABSOLWENTKA GIMNAZJUM jak to dumnie brzmi :D hahhaha. dobra, dobra.. czas brać się za naukę, popoprawiać co trzeba i będzie doobrze. Za tydzień w niedzielę robię za fotografa na Komunii mojej siostry, jest stres? taak troche, tak. Pomimo że rodzina to i tak później będą oglądać wszyscy te zdjęcia, nie mogę dać plamy, a zresztą zawiodłabym Komunistkę, już tak się nastawiła na sesje komunijną, że nie daje mi spokoju z nią, ah się dziecko zdeterminowało hahah, ale bardzo mi miło. Niedługo szykuje się kilka sesji, także jak tylko będę miała komputer to odrazu coś dodaje ! :DD a tymczasem dobranoc :*




kilka zdjęć wygrzebanych w folderach ;))


no to dobranoc :*
jest ktoś może chętny na sesje? ;>