Heejo, a właściwie bryy, obiecywałam że dodam coś w weekend, niestety nie miałam za bardzo czasu 2 sesje zdjęciowe mmm, niestety nie dostałam pozwolenia opublikowania tutaj tych zdjęć, szkoda, ale doceniam te słowa. no mniejsza o to, poniedziałek w LO całkiem przyjemny, dosyć fajna szkoła.. chociaż i tak się tam nie wybieram ;) hymm, co mam jeszcze napisać? nie mam pojęcia serio..
dobra koniec tego pisania bez sensu, hahah teraz się pośmiejecie trochę, bo pokaże wam zdjęcia z początków fotografowania haahhaha oczywiście tylko pokaże wam zdjęcia Kamili :D jak zawsze zresztą, raczej będzie tu częstym gościem hahah :D aa te zdjęcia co pokaże robiłam zwykłym kompaktem Nikon coolpix l110, no to do dzieła !
rowery w tle hahha matko, teraz sama się z tego śmieje
to jedno z moich ulubionych zdjęć ;))
no to dobranoc :*
a na koniec mój ryjek (hha tak wiem co mam na głowie latarnie hahah LOL)
no to jeszcze raz dobranoc.







